Mikkel Kessler - Harlem Shake!

Udgivet i Motion
Bedøm denne artikel
(0 bedømmelser)

KAMP: Boksefans over hele verden venter i spænding på VM-braget mellem Mikkel Kessler og Carl Froch i Londons O2 Arena lørdag d. 25. maj. Viasat, der udbyder kampen som pay-per-view i Danmark, har valgt at gå nye veje for at promovere begivenheden på nettet og sociale medier - og interessen har vist sig at være massiv.

Hvis nogen skulle være i tvivl om Mikkel Kesslers kampform her 17 dage før revancheopgøret mod Carl Froch, skal de blot tage et kig på denne video.

Til tonerne af ”Harlem Shake” - og tilsat en god portion humor - knockout’er Kessler en modstander, der til forveksling ligner Froch. Videoen med den danske ”Viking Warrior” har fundet vej til stribevis af internationale bokse- og underholdningssites, og på YouTube er klippet blevet set over 100.000 gange.

Hvem skal være Kesslers nummerpige?

I samarbejde med Mikkel Kesslers promotor, Team Sauerland, har Viasat lanceret en Facebook-baseret afstemning om at blive Kesslers ”nummerpige” - altså den pige, som skal i ringen foran de godt 17.000 tilskuere i O2 Arena og over en million tv-seere hjemme i stuerne.

Deltageren med flest stemmer, når konkurrencen slutter d. 16. maj, bliver Kesslers nummerpige, mens andenpladsen giver ret til at bære hans mesterskabsbælte ved indvejningen dagen før  kampen. Indtil videre har 162 deltagere oprettet en fotoprofil på nummerpigen.boksekampen.dk.

Nummerpigekonkurrencen og Kesslers ”Harlem Shake” er blot et par af de aktiviteter, Viasat står bag for at involvere kunder og seere på en ny og underholdende måde i ugerne op til kampen.

Godt råd: Vent ikke til sidste øjeblik

”Der er ingen tvivl om, at det er en af de største boksekampe i mange år, og hos Viasat er vi stolte over at kunne tilbyde danskerne begivenheden som pay-per-view. Nu er vi jo i den heldige situation, at vi aldrig kan melde udsolgt på tv. Vi anbefaler dog, at man ikke venter til sidste øjeblik med at købe adgang, da vi erfaringsmæssigt ved, at der bliver tryk på telefonerne i timerne op til kampstart”, understreger Jette Nygaard-Andersen, adm. direktør i Viasat A/S.

Kampen mellem Mikkel Kessler og Carl Froch udbydes af Viasat som pay-per-view til 499 kroner og kan købes hos Viasat, Viaplay, YouSee, TDC HomeTrio og Stofa. Yderligere information om kampen, og hvordan man bestiller adgang til den, findes på boksekampen.dk.

 

 

Senest ændret Torsdag, 09 maj 2013 17:16

Skriv en kommentar

Udfyld venligst alle felter markeret med (). HTML er ikke tilladt.